Protestantse Gemeente Lemele

Lemelerweg 76
8148 PD Lemele
email: predikant@ichthuskerk-lemele.nl

Mijn naam is Leon Eigenhuis.

Sinds februari 2019 ben ik met veel plezier predikant in Lemele. Wat mij zo aantrekt in de Ichtuskerk is dat de Protestantse Gemeente Lemele een dorpskerk wil zijn. In de gemeente is er een warme onderlinge band en de gemeente is betrokken op wat er in Lemele, Archem en Dalmsholte gebeurt. Dat we zondags in de kerk samenkomen rondom het Woord van God dat Hij sprak tot Israël zijn volk en dat gestalte kreeg in het geloof van Jezus Christus, is voor mij heel belangrijk en ik ben altijd nieuwsgierig wat de Geest met mensen doet en hoe de Geest in mensen werkt.

Ik ben geboren in 1959 in Amsterdam waar ik ook opgroeide en theologie studeerde (aan de Vrije Universiteit te Amsterdam). Ik ben getrouwd met Paulineke Eigenhuis – de Kool. Ons zijn vier kinderen toevertrouwd: Sam, Carlijn, Ties en Marijn. De oudste drie zijn afgestudeerd en hebben een baan. De jongste is student. Lemele is na Oudega (in Smallingerland in Friesland), Veenendaal (de Petrakerk), Oldekerk en Niekerk (in het Westerkwartier te Groningen) en Kampen, mijn vijfde standplaats.

Wilt u contact met me opnemen, kom dan gerust langs op mijn werkkamer in de pastorie. Of bel of mail me voor een afspraak.