Predikant Ds. W.M.Schut uit Elburg

20 juni 2021 @ 09:30 - 10:30

De versoepelingen die vanaf 5 juni 2021 gelden in het coronabeleid, geven de kerken na lange tijd weer meer ruimte.  We mogen vanaf zondag 6 juni 2021 weer maximaal 60 kerkgangers toelaten, naast de vaste groep medewerkers.      Ook kan er een beperkte tijd op praatniveau gezongen worden. Met praatniveau wordt bedoeld: zingen op ingetogen wijze.                                                                                                                                                                                                        De afweging of we de dienst hier meemaken of thuis via de techniek, mogen we zelf maken.

U hoeft zich niet telefonisch op te geven wanneer u de dienst fysiek wilt bijwonen. Wel vragen we bij de ingang van de kerk naar uw gegevens (naam, adres of telefoonnummer) en vragen we u een mondkapje op te doen. Mondkapje kunt u krijgen bij de ingang of u neemt zelf een mondkapje mee. (Mondkapjes verplicht)

20 juni 2021