Predikant Leon Eigenhuis Laatste zondag kerkelijk jaar.

22 november 2020 @ 10:00 - 11:00

Deze dienst wordt  alleen bijgewoond door naaste familie van de overledenen.

U kunt de dienst thuis live volgen of later terugkijken door naar de website van onze kerk te gaan (www.ichthuskerk-lemele.nl) en dan op Kerkdienstgemist te klikken. Helaas stijgt het aantal besmettingen met het coronavirus. Daardoor ziet de overheid zich gedwongen de maatregelen aan te scherpen.  Wij gaan terug naar 30 kerkgangers, mondkapjes verplicht.  Voorlopig mogen er maximaal 30 kerkgangers een kerkdienst bijwonen, naast de vaste groep medewerkers. U hoeft zich niet telefonisch op te geven wanneer u de dienst fysiek wilt bijwonen. Wel vragen we bij de ingang van de kerk naar uw gegevens (naam, adres of telefoonnummer) en vragen u een mondkapje op te doen. Mondkapje kunt u krijgen bij de ingang of u neemt zelf een mondkapje mee.

22 november 2020