Predikant ds. M.L.Eigenhuis

6 februari 2022 @ 10:00 - 11:00

Nu de coronaregels zijn versoepeld laten wij u weten dat wij de landelijke richtlijnen blijven volgen. U wordt vriendelijk verzocht in de kerk anderhalve meter afstand te houden en dragen van mondkapjes bij binnenkomst en het lopen in de kerk is verplicht. tevens houden we in de banken anderhalve meter afstand, gaan we dus zitten op de aangegeven plekken. Personen uit hetzelfde huishouden kunnen wel naast elkaar gaan zitten, als je dan maar anderhalve meter afstand tot andere kerkgangers blijft houden. Verder mijden we bij klachten het fysiek bijwonen van de kerkdienst en noteren we de gegevens van de kerkgangers bij binnenkomst. De lijst wordt na een paar weken versnipperd. Samenzang blijft mogelijk en ventilatie blijft een belangrijk punt van aandacht.

6 februari 2022