Predikant Ds. Leon Eigenhuis Startzondag Het thema is Het goede leven, bloeien in Gods licht. Een mooi begin van het nieuwe seizoen, met een speciale dienst. Er komt een mooi nieuw element in de dienst, de keus van de kerkganger, wat is dat? Een bijzondere muzikale inbreng met een persoonlijk verhaal. Na de startdienst volgende week hebben we een pub quiz, deze wordt via de beamer getoond en kan zowel thuis en in de kerk gemaakt worden. Wie dan de slimste kerkganger wordt? Ja dat horen we dan volgende week. Als het weer toelaat sluiten we af met koffie. U bent dan ook van harte welkom na de dienst, het zou fijn zijn om op gepaste afstand elkaar te mogen ontmoeten met een kopje koffie.

13 september 2020 @ 09:30 - 10:30

De kerkenraad nodigt jong en oud uit om de kerkdiensten bij te wonen.

Het niet nodig om u op donderdagavond telefonisch aan te melden.

De afweging of we de dienst hier meemaken of thuis via de techniek, mogen we zelf maken.

Daarvoor zijn we zelf verantwoordelijk.

Doe dat in het besef dat u voor alles welkom bent in de Ichthuskerk.

Wel verzoeken we u om bij binnenkomst van het gebouw uw gegevens op te geven.

Daartoe verplicht de overheid ons.

13 september 2020